Čaka nas 270 prireditev na 36 odrih. Vse to je in smo Festival Lent. Zakaj? Ker so z nami naši pokrovitelji!

Pod novo streho v novi etaži prenovljenega Sodnega stolpa, kjer nas je pobožala neskončna klasika Orion, smo posedli v krog. Smo. Kot družina. Še za tisoč let, ko »naju več ne bo«. Ampak, če kaj, potem vemo, da Festival Lent bo. Skupaj. Najprej letos. Kar 270 prireditev! Na 36 odrih, kjer bo kar šestnajst raznolikih kulturnih zvrsti. Vse to je in smo Festival Lent. Zakaj? Ker so z nami naši pokrovitelji. Zvestoba in tradicija, zaupanje in zadovoljstvo. Še za in na tisoč let!

»Nič pa ne bi bilo brez vas, dragi sponzorji in donatorji,« se je VladimirRukavina – Gogo, direktor Festivala Lent, zahvalil in poklonil podpori našim zvestim pokroviteljem. »Ne gre zgolj za zabavo in zveneča imena, temveč za družbeno odgovornost v najžlahtnejšem pomenu besede. Poletne noči naj bodo naše!«

Hvala za »ubijalski« program.

Da bodo noči res naše, še kako ve John Denhof, predsednik uprave Nove KBM, ki je generalni pokrovitelj Odra Minoriti. Povabil nas je namreč na svoj lastni nastop na Festivalu Lent. In to sploh ne prvi, ampak že drugi, ko bo nastopil 29. junija na StandUpLentu. »Profesionalni komedianti lani zaradi ukrepov niso mogli prispeti iz Srbije in Hrvaške, zato sem kot osebni izziv vzel povabilo prijatelja, da sem kot 'lokalec' stopil na oder. No, letos bom imel vsaj malo več kot 24 ur za pripravo, zato upam, da bo vsaj malo bolje,« se je pošalil Denhof.

Festival Lent je, kot je dodal, najboljši festival v Sloveniji, ker je najbolje organiziran in ima povrhu prekrasna prizorišča. Tudi zato je nabavil vstopnice za vse večere. »Zakaj podpiramo festival? Ker verjamemo, da je dober biznis. Vedno sem čutil, kako zelo pomembno je, da skupnost vidi, kakšno vlogo imamo. Čestitke vam in vsem organizatorjem, res fantastično je, da ste uspeli narediti 'ubijalski' program. Vsi moramo iz naših domov, moramo se zabavati. Ni boljšega, kot videti svoje prijatelje.«

Ne le lep, ampak čist.

Vemo, da je Festival Lent ne le lep, ampak čist in dostopen. Nekako smo se samoumevno navadili na čiste ulice, urejen park in prijeten standard. Še posebej to opažamo v Mestnem parku, kjer skozi dogodke v Art kampu vabimo zlasti ogromno družin. Nič od tega pa nam ne bi uspelo, če ne bi imeli partnerstva z javnimi podjetji, ki zdaj spadajo pod Javni holding Maribor, ki je med generalnimi pokrovitelji Festivala Lent.

»Letos smo se čutili poklicani, da z vsemi svojimi storitvami podpremo Festival Lent,« je povedala Lidija Pliberšek, direktorica Javnega holdinga Maribor. »Da bodo obiskovalci prišli na čist in urejen Lent, bodo poskrbeli sodelavci iz Snage. Da se bodo osvežili s kakovostno pitno vodo, bodo poskrbeli v Mariborskem vodovodu. Da so naša prizorišča ograjena in ločena od prometa, bodo poskrbeli sodelavci iz Nigrada. In da bodo ustrezno pripeljani, bo poskrbel Marprom. Vsi pa si kljub ukrepom želimo sproščeno vzdušje.«

Lent za celo poletje.

Naš festival se je začel ob reki Dravi. Ta je ne le sinonim za Festival Lent, ampak pomeni in tudi diha življenje v tem mestu. Kar vemo tudi zavoljo generalnega pokroviteljstva podjetja Dravske elektrarne Maribor.»Počaščeni smo, da sodelujemo pri Festivalu Lent od začetka, in podpirali ga bomo tudi naslednjih tisoč let. Želimo še naprej delovati  družbeno odgovorno, ko podpiramo športne in kulturne ustvarjalce. Vesel sem, da se bo Festival Lent dogajal celo poletje!« je vzkliknil Vili Vindiš, pomočnik direktorja Dravskih elektrarn Maribor.

Tudi letos bo največji oder Večerov oder. Lanskoletna selitev na Rotovški trg je več kot uspela, letošnji program pa je med najbolj zaželenimi, saj gredo, pardon, so vstopnice večinoma (po)šle za med. »Neskončno sem vesel, da prihajate z dobrimi novicami, nasmejanimi obrazi in izvrstnimi ustvarjalci. Festival Lent je eden izmed prostorov, kjer lahko kulturi prikažemo našo privrženost in podporo. Festival Lent je stalnica in ena od kulturnih hrbtenic tega mesta,« je povedal Matija Stepišnik, odgovorni urednik Večera.

Regata, Jurček, razstava.

Na Festivalu Lent poznamo partnerstva, ki so si usojena. Tako je tudi z Aquasystems, generalnim pokroviteljem Jurčkovega odra. »Skupaj planiramo podobno kot lani: smo med generalnimi pokrovitelji, tudi letos bomo podprli dogajanje na Jurčkovem odru ob Vodnem stolpu, kjer je do prejšnjega tedna potekala razstava Človek in reka Drava. Poleg podpore Jurčkovega odra kot sponzor sodelujemo tudi pri sobotni mednarodni veslaški regati zDravoJutri. Letos ne bo predsednika republike, imamo pa izjemen žar,« se je k festivalskemu dogajanju razpoloženo ozrl Leon Lozar, direktor Aquasystemsa.

Da odri sploh so, torej, da »vstanejo in obstanejo«, je z nami že od začetka generalni pokrovitelj Expo Biro.»Dejansko smo podpirali kulturni in duhovni del z infrastrukturnimi objekti, kar še vedno počnemo in verjamemo, da bo kmalu potreb po odrih še več. Lanski festival je bil krasno izpeljan, eden redkih takšnih dogodkov v Sloveniji, čestitke pa tudi za letošnji krasen program,« je toplo popotnico zaželel Rado Vračko, direktor Expo Biroja.

Imamo zelenje. Imamo radio.

Ker bo promenada v Mestnem parku doživela prenovo kasneje, kakor je bilo sprva predvideno, bo Oder Triglav tudi letos vabil tja, kjer je navduševal še vsako leto doslej. »Pokrovitelj tega odra smo že kar nekaj let in vsi naši partnerji radi pridejo v to neverjetno zelenje našega odra, kar bomo izkoristili tudi letos. Želimo si, kakor vsi, da festival uspe in traja in traja in traja,« je napovedala Jadviga Prezelj, namestnica direktorja območne enote Maribor pri Zavarovalnici Triglav.

Celo med festivali smo eni redkih, res redkih, ki imamo svoj festivalski radio. Pa saj, to smo mi, Festival Lent! Posebni. Kot je posebno vzdušje, ko se RadioCity prelevi, prestavi, premakne. »Festival Lent je bil, je in bo, in tudi Radio City ga je vedno spremljal kot uradni festivalski radio in upamo, da bomo še naprej ponosno poročali o festivalskih dogodkih,« je povedal Aljaž Hölbl, direktor Radia City.

Čisto vino.

Pa še nekaj velja za naš festival. Nekaj tako neizogibnega. Da nikdar nismo bili žejni! Ne kulture, ne dobre kapljice. Ptujska klet je namreč uradna vinska klet festivala. »Hvala bogu, da obstaja Festival Lent, kjer si lahko tudi v teh kriznih časih natočimo kozarec čistega vina. Pa čim več lepih doživetij!« je povabil Vinko Mandl, direktor marketinga podjetja Ptujska klet.

Za Otroškim programom v Vetrinjskem dvoru, kjer nikdar ne manjka vragolij in razposajenosti, kot pokrovitelj stoji Vzajemna. »Še posebej smo ponosni, da skrbimo za naše najmlajše, ki so, kot vemo, naše največje bogastvo. Upamo pa, da bomo lahko v prihodnjih letih tudi z večjim vložkom pristopili k dolgoletnemu sodelovanju,« si je zaželel Andrej Bauman, pomočnik uprave Vzajemne.

Dober glas, mladosten stas.

Ker vemo, da dober glas seže v deveto vas, smo vselej navdušeni nad sodelovanjem s podjetjem Europlakat. Podobo in vsebino Festivala Lent širijo ne le po slovenskih krajih, ampak tudi čez mejo. »Še posebej pa smo ponosni, da smo kljub zahtevnim in čudnim časom uspeli razširiti naše sodelovanje in postati del elitne družine generalnih sponzorjev. Z veseljem bomo tudi v bodoče podpirali festival. Uživajmo v odličnem programu in ne pozabimo na druženje,« je vzhičeno popotnico zaželel Dominik Ivančić, vodja pisarne Maribor pri Europlakatu.

O mladostni razposajenosti pa je ob koncu spregovoril tudi Dejan Glazer, predsednik Študentske organizacije Univerze v Mariboru, ki je generalni pokrovitelj Komedij. »Veseli smo, da smo že dolgo del te prekrasne zgodbe. Še posebej v teh časih, ko se tudi sami zavedamo, da je organizacija takih dogodkov veliko bolj zahtevna kot drugače. Kot generalni pokrovitelj Komedij si želimo, da na Festivalu Lent ne bo manjkalo smeha. V imenu vseh mladih pa lahko rečem samo hvala, ker nam tega res manjka.«

Dolg, daljši, najboljši spisek!

Spisek pokroviteljev ne le, da nikdar ne more biti predolg, nikdar tudi ne more biti bolj kakovosten in ponosen. Generalni pokrovitelji Festivala Lent so še AvtoKoletnik, ki je naš avtomobilski partner, Pretok ideje, ki je naš akreditacijski partner, sofinancerja pa sta Mestna občina Maribor in Ministrstvo za kulturo. Pokrovitelja prireditev sta še Pošta Slovenije in Surovina, sopokrovitelji prireditev pa Elektro Maribor, Supernova, Agenda, Vidnost in Pivovarna Laško.

Ponosni smo, da so med pokrovitelji tudi Europark, Infond Skladi, Energija Plus, Generali, Petrol, Lekarne Maribor, Coala, Doba, AJM Okna, Stihl, Volvo car center Maribor, AllComb, Design Studio, Hartman, Press Clipping, Soundbiro, GoUpProduction, IVD, City Parking, Altega in Lekarna Miklavž.

Medijski pokrovitelji Festivala Lent so BKTV, Maribor24.si, Mariborinfo.com, Net, HitRadio Center, Rock Radio, Mladina in Radio Maribor.

Piše: Jaša Lorenčič