glasba | Koncert

Spored

Dmitrij Šostakovič: Preludij in Fuga op. 87, št. 7 v A-duru

Johann Sebastian Bach: Partita št. 6 v e-molu, BWV 830

  1. Toccata
  2. Allemanda
  3. Corrente
  4. Air
  5. Sarabande

Johann Sebastian Bach/Franz Liszt: Preludij in Fuga v a-molu, BWV 543

Maurice Ravel: Gaspard de la nuit / Nočne prikazni 


Gregor Dešman je slovenski pianist, ki trenutno deluje na Nizozemskem. Glasbo razume kot medij za komunikacijo notranjega razumevanja in čutenja in zato raziskuje poetično in kompleksno v glasbi prej z vidika iskrenega kot vnaprej določenih smernic in tradicij.

Študiral je v Ljubljani, Zagrebu, Devinu v Italiji in na Kraljevem konservatoriju v Haagu na Nizozemskem pri priznanih profesorjih Naumu Grubertu, Rubenu Dalibaltayanu, Hinku Haasu in članih Tria di Parma. Med študijem v Ljubljani je prejel dve študentski Prešernovi nagradi, za komorno in solistično ustvarjanje, ter diplomo summa cum laude za izjemne umetniške dosežke med študijem.

Nastopil je kot solist z različnimi orkestri, med drugim z Orkestrom Slovenske filharmonije, nizozemskim orkestrom Valerius in Orkestrom SNG Opere in Baleta Ljubljana. Igra na številnih solističnih recitalih na Nizozemskem, Hrvaškem, v Sloveniji, Avstriji in Nemčiji. Kot komorni glasbenik je veliko nastopal v klavirskem triu GUD, igra v duu z nizozemskim čelistom Joachimom Eijlanderjem, bolgarskim pianistom Antom Bayramom Karamenderesom, s člani romunsko/madžarskega godalnega kvarteta Tiberius, priložnostno pa še s številnimi drugimi odličnimi glasbeniki, med drugimi je nastopil z violinistom Gillom Apapom, flavtistko Jurko Zoroja, violinistko Valentino Danelon in violistom Armenom Nazarianom.

Pianist je dobro sprejet tudi med kritiki, ki so med drugim zapisali: » (...) uživali smo v spevnosti melodij in barvnem bogastvu diskretne spremljave ter v masivnem in svežem zvoku fortissima.« (Tomaž Gržeta) za izvedbo Schumannove Fantazije. »Dešman se je izkazal kot zrel glasbenik in pianist s široko paleto barv« pa je o recitalu z deli Debusssyja, Ravela in Chopina menil kritik in urednik nizozemske revije Pianowerld, Piet Bal.

Lokacija

Pokrovitelj dogodka

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava